ויזה לאוסטרליה

צרו קשר ונשמח לעזור עם ויזה לאוסטרליה או בכל נושא אחר:

אוסטרליה, שהחלה את דרכה בעת המודרנית כמושבת עונשין לבריטים שחטאו, הפכה לאחת המדינות המבוקשות ביותר בעולם, הן לטיולים, הן לעבודה והן ללימודים. איכות החיים באי הגדול ביותר בעולם הופכת את השהות בו למלבבת במיוחד, כך שהמאמץ לזכות בוויזה לאוסטרליה בהחלט מוצדק וכדאי, ולא בכדי מדובר בוויזה פופולארית במיוחד (לצד ויזה לארה"ב).

ויזת תייר

הדרך להוצאת ויזת תייר לאוסטרליה מתחילה במילוי טופס מפורט (את הטופס ניתן לקבל בכל סוכנות נסיעות או באתר השגרירות האוסטרלית) – חשוב להקפיד למלא את כל הפרטים המבוקשים, ולדייק בתשובות, על מנת להימנע מעוגמת נפש בגין עיכוב בקבלת הוויזה (שעלול לאלץ אתכם לוותר על הטיול המתוכנן עקב מגבלות לוח זמנים) או אפילו קבלת תשובה שלילית בשל העובדה שהטופס מולא באופן לקוי. השלב השני הוא תשלום עבור הבקשה (שימו לב – התשלום הוא עבור הבקשה ולא עבור הוויזה, ואין החזר על בקשה שסורבה). גובה האגרה מתפרסם באתר השגרירות האוסטרלית, וניתן לשלם אותה אך ורק בסניפי הדואר, בתוספת עמלה צנועה. דרכון בתוקף גם הוא הכרחי, וכן תמונה שצולמה לא יותר משישה חודשים לפני הגשת הבקשה. את כל אלה יש לשלוח בדואר רשום או להגיש דרך סוכנות הנסיעות – סיכויי הקבלה אינם תלויים בדרכון שבידכם, ומבחינה זו אין יתרון לדרכון של אחת ממדינות האיחוד האירופאי.

ויזת סטודנט

ויזה לאוסטרליה לצרכי לימודים ניתן להוציא רק אחרי קבלה לאחת מהאוניברסיטאות באוסטרליה ותשלום שכר לימוד לסמסטר הראשון. ויזת סטודנט מקנה אפשרות לעבודה באוסטרליה, בהיקף של 20 שעות שבועיות במהלך הלימודים וללא הגבלה בחופשות, ובנוסף יכולים גם בני הזוג של הסטודנטים לעבוד – עד 20 שעות שבועיות אם הלימודים הם לתואר ראשון, וללא הגבלה כשמדובר בתארים מתקדמים יותר. שימו לב: לצד תעודת בגרות מלאה (או תואר ראשון רלוונטי למעוניינים בלימודים מתקדמים) ומבחן IELTS המוכיח שליטה באנגלית, יש להוכיח גם יכולת כלכלית לממן את הלימודים והמחייה על מנת לזכות בוויזת הסטודנט. לשם לימודים באוסטרליה אין הבדל בין בעלי אזרחות אירופאית לבין מי שאין בידיו אזרחות שכזו.

ויזת עבודה לבעלי דרכון אירופאי

ישנן שתי אפשרויות לקבלת ויזה לאוסטרליה לאלה הרוצים להגיע לאי הענקי מטעמי פרנסה – אופציה אחת היא ויזת עסקים (קצרה או ארוכה), והשנייה היא ויזת עבודה מיוחדת לבעלי אזרחות אמריקאית או אירופאית (וליתר דיוק של חלק ממדינות אירופה).

ויזת העסקים הקצרה מאפשרת שהייה באוסטרליה לעד שלושה חודשים, ואילו ויזת עסקים ארוכה מקנה רשות לחיות באוסטרליה לשלושה חודשים עד ארבע שנים (כל מקרה לגופו). דרכון אירופאי אינו מקנה יתרון בעת קבלת ויזות אלה, והן תלויות אך ורק בקיומו של מעסיק אוסטרלי (או שלוחה של חברה בינ"ל שמבקשת לקלוט עובד ישראלי).

ויזת עבודה מיוחדת לבעלי אזרחות אירופאית או אמריקאית מוגבלת לבני 18 עד 30, שלא מתלווה אליהם ילד, ובנוסף מציגים כרטיס טיסה חזרה לארצם בתום השהות (המוגבלת לשנה), מוכיחים יכולת כלכלית לממן עצמם גם אם לא ימצאו עבודה ומתחייבים לבטח את עצמם בביטוח רפואי נרחב למשך כל שהותם במדינה (ועוברים עוד קודם לכן בדיקות רפואיות מקיפות). אופציה זו אינה מיועדת לכל מי שבאמתחתו דרכון אירופאי אלא לבעלי אזרחות גרמנית, בלגית, דנית, איטלקית, אסטונית או הולנדית וכן לבעלי דרכון אירי, אנגלי, נורווגי, שבדי, פיני. גם אזרחי קפריסין ומלטה מוזמנים לנצל את האפשרות הזאת, שבמסגרתה ניתן לעבוד באופן חוקי במשך חצי שנה ברציפות וכן ללמוד 4 חודשים, ובנוסף לצאת מאוסטרליה ולהיכנס אליה בחזרה ללא הגבלה.