הוצאת ויזה לרוסיה

צרו קשר ונשמח לעזור עם הוצאת ויזה לרוסיה או בכל נושא אחר:

הבהרה: אין אנו מעדכנים אתכם בשם שגרירות הפדרציה הרוסית בישראל, אלא מביאים לכם את המידע הבא כשירות לציבור בתקווה שזה יעזור לכם לדעת כיצד לקבל ויזה לרוסיה.

ויזות תייר נדרשות לשהייה של עד שלושים (30) יום ברוסיה, אלא אם אתה מאחת המדינות שאזרחיהן רשאים לשהות ברוסיה ללא ויזה. קל לקבל את הויזה עבור רוב המדינות וניתן להגיש בקשה באינטרנט.

שאלה נוספת שאולי אתם שואלים היא "היכן ניתן להשיג ויזה לרוסיה". שאלה זו מופיעה בדרך כלל כאשר מבקרים אינם יכולים או לא רוצים להגיש בקשה לויזה באופן אישי בשגרירות או בקונסוליה, ואולי בגלל המחשבה שהוצאת ויזה עלולה להיות מסובכת ויקרה.

לא מומלץ לפנות ישירות (ולבד) אל שגרירות רוסיה אלא אם כן אתם בטוחים לחלוטין לגבי התוכניות שלכם.

מכל מקום, רוסיה, כמו רוב המדינות דורשת מאזרחיהן לקבל ויזה לפני ההגעה. המדינות שביטלו או הפחיתו את הצורך באשרות כוללות את: איי קיימן, קובה, דומיניקה, אירלנד, לסוטו, מאוריציוס ומקאו.

המסמכים הבאים נדרשים כדי להגיש בקשה לאשרת תייר:

כדי להיכנס לרוסיה, נדרשים המסמכים הבאים: דרכון בתוקף, אישור שהייה ו"טופס הבקשה לקבלת אשרת כניסה לרוסיה".

שגרירות רוסיה בישראל מתרגשת מההסרה האחרונה של האיסור על טיסות מרוסיה לישראל. השגרירות שוקדת על טיפול בוויזות הן לישראלים והן לתיירים. היא מצפה לקבל את פניהם של אזרחים ישראלים שמתכננים לבקר בקרוב ברוסיה. השגרירות תשמח לארגן ויזות למי שמתכוון לבקר ברוסיה בזמן הקרוב.

קבלת ויזה לרוסיה יכולה להיות תהליך קשה ומרתיע, אבל עם ביצוע נכון של השלבים זה יכול להיות הרבה יותר קל. באתר של שגרירות רוסיה בישראל יש הנחיות מקיפות כיצד לקבל ויזה, מתחילתה ועד סופה. יש למלא תחילה טופס מקוון ולאחר מכן לחכות שיבדקו את הבקשה. לאחר שהתקבלו, יש לוודא כי הם זכאים לקבלת עבודה לפי התנאים המופיעים באתר וצור קשר עם המעסיק הפוטנציאלי שלך לקבלת מכתב הפניה. בנוסף, ייתכן שניתן יהיה לקבל אישור עבודה זמני מיד עם הגעתכם לרוסיה. יהיה עליך לפנות לקונסוליה הרוסית בישראל ולספק ראיות לכך שאתה מתאים לעבודה המוצעת, כגון תואר חינוכי או מיומנויות רלוונטיות אחרות.

אתה זכאי לוויזה? אם אינך זכאי לוויזה, ייתכן שאמצעים אחרים יהיו אפשריים. אם אתה מחזיק בדרכון ישראלי, אתה עשוי להיות זכאי להגיש בקשה להיתר עבודה זמני אם המעסיק שלך מספק הוכחות שהוא לא יכול למצוא מישהו אחר המוסמך לבצע את העבודה.

הפדרציה הרוסית מספקת את המידע כיצד לקבל ויזה לרוסיה באתרי אינטרנט שונים. תהליך הגשת בקשה לוויזה הוא פשוט ואורך שבועיים-שלושה. כדי להגיש בקשה לוויזה לרוסיה, אנא פעלו לפי ההנחיות כדי למלא את טופס הבקשה המקוון באנגלית.

לידיעתך, שגרירות הפדרציה הרוסית בישראל אינה גובה עמלה עבור טיפול בבקשתך. שגרירות הפדרציה הרוסית בישראל מבטיחה שהוויזה תינתן תוך שלושה שבועות, אלא אם תזדקק לשירות מזורז או לראיון לפני הוצאת הוויזה שלך. לידיעתך, שגרירות הפדרציה הרוסית בישראל אינה גובה עמלה עבור טיפול בבקשתך. שגרירות הפדרציה הרוסית בישראל מבטיחה שהוויזה תינתן תוך שלושה שבועות, אלא אם תזדקק לשירות מזורז או לראיון לפני הוצאת הוויזה. בקשות מטופלות בדואר ובפקס. אם תישאל לגבי מספר הטלפון שלך, אנא השתמש במספר קווי או בינלאומי. במקרה של בקשת ויזה דחופה, נא לפנות לשגרירות בטלפון או בפקס.

ויזה עסקית לרוסיה

קבלת ויזת עסקים לרוסיה יכולה להיות משימה לא פשוטה. אם אתם מתכננים נסיעת עסקים, יש לבצע מספר צעדים על מנת לוודא שהוויזה מאושרת. הצעד הראשון הוא לאשר את מטרת הביקור שלך ולמלא את טופס הבקשה. תצטרך לספק מידע על החברה שלך ועל עצמך, וכן כמה זמן אתה מתכנן להישאר ברוסיה. אתה תעשה זאת באמצעות טופס שתוכל להוריד ולהגיש לשגרירות רוסיה בארצך. את הבקשה יש להגיש על ידי מי שייסע לרוסיה. לאחר הגשת הבקשה, עשויים לחלוף עד שישה שבועות עד שהשגרירות תעבד את בקשתך. צורות אחרות של תיעוד כמו מכתבי תמיכה משותפים עסקיים מקומיים, דפי בנק וחוזים גם כן כמו מכתב ההזמנה שלך מהנציג הרוסי ניתן גם להגיש כהוכחה לזכאות ולמטרה.

ט.ל.ח. נתונים אלו עשויים להשתנות מעת לעת.