פארקי שעשועים מומלצים בצרפת

צרו קשר ונשמח לעזור עם פארקי שעשועים מומלצים בצרפת או בכל נושא אחר:

מחפשים את פארקי השעשועים הטובים ביותר בצרפת? בעוד שדיסנילנד פריז עשוי להיות הפופולרי ביותר, יש עוד המון אפשרויות מרגשות ברחבי המדינה ששווים ביקור. מרכבות הרים מרגשות ועד הופעות תיאטרון מדהימות – יש משהו לכל אחד. הצטרפו אלינו לסקירה של 4 פארקי השעשועים המובילים בצרפת שבוודאי יספקו גם עבורכם שעות של כיף והתרגשות. בין אם אתם מטיילים עם משפחה או חברים, התכוננו לחקור את הטוב ביותר שיש לצרפת להציע מבחינת בידור והרפתקאות!

רקע כללי: פארקי שעשועים בצרפת

צרפת מפורסמת לא רק בזכות המטבח המעודן שלה, ציוני הדרך המדהימים והנופים היפים שלה, אלא היא גם ביתם של פארקי שעשועים רבים. כמה מפארקי השעשועים הטובים ביותר בצרפת יכולים להתחרות בדיסנילנד פריז מבחינת אטרקציות ופופולריות. מרכבות הרים מרגשות ועד למופעים מרהיבים, פארקי השעשועים האלה מציעים משהו לכולם. עם למעלה מ-29 פארקי שעשועים שונים הפזורים בכל רחבי צרפת, המבקרים יכולים לחוות הכל, החל מטיולי ירידים מסורתיים ועד פארקי שעשועים מתקדמים טכנולוגית. לכן, אם אתם מתכננים טיול לצרפת, אל תשכחו לכלול ביקור באחד מפארקי השעשועים המרגשים הללו במסלול הטיול שלכם.

מלבד דיסנילנד, פארקי שעשועים פופולריים אחרים בצרפת כוללים את Parc Astérix, Puy du Fou ו- Futuroscope. בין אם מדובר במופע שובה לב או נסיעה מרנינה, בפארקי השעשועים בצרפת יש מה לבדר את כולם.

 

למה כדאי לקרוא על הפארקים השונים בצרפת ולהתכונן מראש

חיוני לדון בפארקי השעשועים הטובים ביותר בצרפת כדי לעזור לנוסעים לתכנן את הביקור שלהם ולהפיק את המרב מהחוויה שלהם. עם מגוון נושאים ואטרקציות, פארקים אלו מציעים בידור לכל הגילאים ותחומי העניין. הכרת האלמנטים והאטרקציות הייחודיות של כל פארק יכולה גם לעזור למבקרים לבחור איזה מהם הכי מתאים להם. בנוסף, דיון בפארקי השעשועים הטובים ביותר בצרפת מספק מידע רב ערך על מחירי כרטיסים, אפשרויות תחבורה, וכל אירוע או מופע מיוחד שמתקיימים בתקופות ספציפיות.

כשמדובר בפארקי השעשועים הטובים ביותר בצרפת, לכל אחד מהם התכונות הייחודיות שלו שמבדילות אותו מהאחרים. המשיכו לקרוא כדי להתרשם מהאלמנטים הייחודיים של כל פארק. בסך הכל, כל פארק שעשועים בצרפת מציע משהו מיוחד שהופך אותו לשווה ביקור. מחוויות היי-טק ועד למופעים בקנה מידה גדול, המבקרים יכולים למצוא פארק שמתאים לתחומי העניין וההעדפות שלהם.

 

1. דיסנילנד פריז

אחד מפארקי השעשועים הטובים בצרפת הוא דיסנילנד פריז, שמקבל כמעט 10 מיליון אורחים מדי שנה והוא היעד המתויר ביותר במדינה. הפארק מתהדר באטרקציות קלאסיות, כמו Main Street U.S.A, It's a Small World, ו-Big Thunder Mountain, כמו גם ברכבות הרים ומתקנים ייחודיים הכוללים את שודדי הקאריביים, Star Wars Hyperspace Mountain ואחוזת הפנטום. המבקרים יכולים גם ליהנות מפארק אולפני וולט דיסני, הכולל אטרקציות המבוססות על סרטים פופולריים כמו רטטוי וצעצוע של סיפור.

דיסנילנד פריז: פארק זה עוקב אחר העיצוב הקלאסי של פארק דיסנילנד המקורי בקליפורניה וחולק רבות מהאדמות והאטרקציות האייקוניות שלו. עם זאת, הוא כולל גם אלמנטים ייחודיים, כמו רכבת התחתית שהושקה "Star Wars Hyperspace Mountain" והטיול שלה על האחוזה הרדופה, "אחוזת הפנטום".

פארק דיסנילנד: כולל אטרקציות קלאסיות של דיסני כמו זה עולם קטן, הר הרעם הגדול ושודדי הקאריביים. לאוהבי ריגושים, הפארק מציע גם טיולים כמו הר החלל ואינדיאנה ג'ונס וטמפל דו פריל.

פארק אולפני וולט דיסני: מציג את המבקרים לעולם הסרטים והטלוויזיה, עם אטרקציות המבוססות בין היתר על מכוניות, רטטוי וצעצוע של סיפור. גולת הכותרת של הפארק, לעומת זאת, היא מגדל הטרור המרגש של אזור הדמדומים.

דיסנילנד פריז: הפארק מתהדר במספר מופעים מרשימים, כולל "Disney Illuminations" הכולל הקרנות, זיקוקים ואפקטים מיוחדים, ו"Frozen: A Musical Invitation" שבו האורחים יכולים לשיר ולרקוד עם אלזה, אנה ואולף.

דיסנילנד פריז ידועה במצעדים המשוכללים ובמופעי זיקוקים. אל תחמיצו את Disney Illuminations, מרהיב לילי עם דמויות דיסני ושירים קלאסיים.

דיסני פריז הוא אחד מפארקי השעשועים הפופולריים בעולם והיעד המתויר ביותר בצרפת. הוא עוקב אחר העיצוב הקלאסי של פארק דיסנילנד המקורי בקליפורניה וחולק רבות מהאדמות והאטרקציות שלו, כולל העולם הקטן, הר הרעם הגדול והרחוב הראשי בארה"ב. עם כמעט 10 מיליון אורחים בשנה, זה גם הפארק בעל המשתתפים הגבוה ביותר במדינה אֵירוֹפָּה. המבקרים יכולים ליהנות מאלמנטים ייחודיים כמו רכבת התחתית שהושקה ב-Star Wars Hyperspace Mountain והאימוץ שלו על אחוזת הפנטום.

בדיסנילנד פריז, תוכלו לטבול בארצות קסומות כמו פנטזילנד ו-Adventureland, או לחקור את האטרקציות העדכניות ביותר בנושא מארוול בפארק אולפני וולט דיסני.

כרטיסים לדיסנילנד פריז >>

 

2. פארק אסטריקס

פארק פופולרי נוסף הוא פארק אסטריקס, המבוסס על סדרת הקומיקס המפורסמת וכולל הרבה רכבות הרים מרתקות ורכיבות אחרות. פוי דו פו מתמקד יותר במופעים בקנה מידה גדול, עם מצגות מרהיבות המבוססות על תקופות שונות כמו הרנסנס וימי הביניים.

פארק אסטריקס (Parc Astérix) מציע מגוון רכבות הרים למכורים לאדרנלין, לרבות רכבת ההיפר-אוז'יריס, רכבת ההיפוך Goudurix ורכבת ההשקה Trace du Hourra. הפארק כולל גם אזורי נושא כמו גאליה והאימפריה הרומית.

פארק אסטריקס הוא פארק שעשועים המבוסס על סדרת הקומיקס האהובה, The Adventures of Astérix. הפארק מספק חוויה ייחודית למבקריו על ידי כך שהוא מקיף אותם באטרקציות ובמתקנים שנבנו בהשראה גאלית, רומית, יוונית ומצרית. פארק אסטריקס הוא פארק השעשועים השני הכי מתוייר בצרפת, ומושך אליו למעלה מ-2 מיליון מבקרים מדי שנה. האטרקציות העיקריות של הפארק כוללות את רכבת ההרים בסגנון ויקינגי, גאדוריקס, רכבת ההרים ההפוכה, אוזיריס, והנסיעה במים ב"מנהרת אקספרס". יש גם אטרקציות המיועדות לצעירים שבחבורה, כמו טיול הרפסודות Romus et Rapidus ומצעד אסטריקס, ומופעים כמו Gaulois-Romains: Le Match ו-Du Rififi dans la basse-cour.

בפארק אסטריקס המבקרים יכולים ליהנות מכמה מופעים, כולל "הגאלים נגד הרומאים" המרגש הכולל פעלולים ואפקטים מיוחדים, ו"בית הקוסם" שבו האורחים יכולים לצפות במופע קסמים.

פארק אסטריקס אינו מציע מופעים מסורתיים, אך המבקרים יכולים ליהנות מהזווית המוזרה וההומוריסטית של הפארק על ספרי הקומיקס הפופולריים של אסטריקס באמצעות אטרקציות בנושאים ואינטראקציות עם דמויות המוכרות והאהובות מהקומיקס (למי שמכיר וגם למי שלא).

3. פארק פוטורוסקופ

פארק Le Parc du Futuroscope הוא פארק שעשועים העוסק במולטימדיה, טכניקות הפקת סרטים, אור וקול ורובוטיקה של העתיד.

פוטורוסקופ (Furoscope) הוא אחד מפארקי השעשועים ההיי-טקיים בצרפת המתמחה ברכיבות המבוססות על מדע וטכנולוגיה. הפארק ממוקם ב-Chaseneuil du Poitou, הוא ומציע חוויה ייחודית ומרגשת למבקריו. פארק היי-טק זה מציע חוויה סוחפת במדע וטכנולוגיה. האטרקציות והמתקנים בפארק מבוססים על חווית 4D ואפקטים מיוחדים, כמו הרכיבה שנקראת "מכונת הזמן" או "רוקדים עם רובוטים" עטור הפרסים.

פארק פוטורוסקופ

האטרקציות המרגשות של פוטורוסקופ כוללות את The Extraordinary Journey, רכיבה ייחודית המדמה מסע מסביב לעולם, ו-The Time Machine, שלוקחת את המבקרים לטיול בהיסטוריה.

בפוטורוסקופ תוכלו לחוות מסע 4D מסביב לעולם ב"מסע יוצא דופן" או לצאת לסיבוב פראי ב"ריקודים עם רובוטים".

אחת הסיבות העיקריות שאנשים מבקרים בפארקי שעשועים היא בגלל האטרקציות והרכיבות שלהם, ופארקי השעשועים הטובים ביותר בצרפת לא מאכזבים. הנה כמה מהאטרקציות והרכיבות המובילות שתוכלו לחוות:

פוטורוסקופ מציע אטרקציות סוחפות ומבוססות טכנולוגיה כמו המסע יוצא הדופן, חווית תיאטרון מעופפת שלוקחת מבקרים מסביב לעולם מבלי לעזוב את מקומותיהם. הפארק כולל גם את הריקודים המרגשים עם רובוטים ואת ארתור, הרפתקאות 4D.

גולת הכותרת של ההיצע הבידורי של הפארק הוא מופע "המפתח לחלומות" המשלב דימויים מוקרנים על מסכי מים ואורות רוקדים. המבקרים יכולים ליהנות גם ממופע הפנטזיה המימית "La Forge aux Étoiles" ומהאטרקציה הקולנועית "המסע יוצא הדופן".

הפארק מציג חוויות 4D רבות ואפקטים מיוחדים המבוססים על נושאים שונים. הרכיבות המפורסמות כוללות את המסע יוצא הדופן, ריקודים עם רובוטים ומגבלות עליונות. חוץ מזה, מופע הפנטזיה המימי La Forge aux Étoiles הוא אתר חובה למבוגרים. לעומת זאת, Futuropolis מיועד לילדים קטנים. מבקרים יכולים להגיע לפארק באמצעות מוניות, אוטובוסים או רכבות, מה שהופך אותו למקום נוח לביקור.

מופע סוף הלילה בפוטורוסקופ, The Key to Dreams, כולל מסכי מים מדהימים ואורות מרקדים. הפארק מציע גם מופעים המבוססים על מדע וטכנולוגיה, כמו מצגת התיאטרון המעופף 4D, The Extraordinary Journey.

 

4. פארק פוי דו פו (Puy du Fou)

פארק זה מתמחה במופעים בקנה מידה גדול מלא במחזה. מקרבות גלדיאטורים ועד מרוצי מרכבות, מבקרים יכולים לחזות בהופעות המבוססות על תקופות שונות, כולל ימי הביניים, הרנסנס והעידן המודרני. המופע הלילי "La Cinéscénie" נחשבת למופע הלילי הגדול בעולם.

ההתמקדות של פוי דו פו (Puy du Fou) היא במופעים בקנה מידה גדול, כמו קרבות הגלדיאטורים של Le Signe du Triomphe והפלישות הוויקינגיות ל-Le Dernier Panache.

בין אם אתם מחפשים אטרקציות קלאסיות של דיסני או רכבות הרים מרגשות, לפארקי השעשועים הטובים ביותר בצרפת יש מה להציע לכל סוג של מבקרים

פוי דו פו מתמקד במופעים בקנה מידה גדול במקום ברכיבות, עם הופעות חיות בהשתתפות גלדיאטורים, מוסקטרים וויקינגים, בין היתר. גולת הכותרת של הפארק היא מופע הלילה La Cinéscénie, הכולל למעלה מ-2,500 שחקנים ואפקטים מיוחדים מדהימים.

פארקי השעשועים בצרפת מציעים שפע של מופעים ואפשרויות בילוי למבקרים בכל הגילאים. מהפקות בקנה מידה גדול ועד הופעות של אמנים מוכשרים, יש משהו לכל אחד ליהנות. הנה כמה מהמופעים והבידור המובילים בפארקי השעשועים הטובים ביותר בצרפת:

המופעים בפארק פוי דו פו, הם לא פחות ממרהיבים. "Le Signe du Triomphe" הוא מחזה חובה הכולל מרוצי מרכבות, קרבות גלדיאטורים ומעללי אקרובטיקה. "Les Vikings", "The Phantom Birds' Dance" ו-"Le Dernier Panache" הם עוד מופעים פופולריים ומרשימים לא פחות.

מופעים ובידור בפוי דו פו

כשזה מגיע לפארקי שעשועים בצרפת, המופעים ואפשרויות הבילוי מרשימות לא פחות מהמתקנים והאטרקציות. מקרבות אפיים ועד הופעות מחממות לב, הפארקים האלה מציעים משהו לכולם. הנה כמה ממופעי הפארק ואפשרויות הבילוי הטובות ביותר שכדאי לבדוק:

בפוי דו פו, המבקרים יכולים לחוות מופעים מפוארים המבוססים על היסטוריה ופנטזיה. צפו בקרבות גלדיאטורים, מרוצי מרכבות ומצעדים של חיות אקזוטיות ב-Le Signe du Triomphe, או חקור כפרים וגנים תקופתיים.

לא משנה באיזה פארק תבקרו, בטוח שתהיה אפשרות למופע או בילוי שישאירו אתכם מופתעים ומבדרים.

 

סיכום – פארקי השעשועים הטובים ביותר בצרפת

לסיכום, צרפת מציעה מגוון רחב של פארקי שעשועים ופארקי שעשועים הנותנים מענה לכל הגילאים ותחומי העניין. מדיסנילנד פריז הקלאסי ועד ההייטק Futuroscope, ו-Puy du Fou מימי הביניים ועד לפארק אסטריקס בהשראת הקומיקס, הפארקים הללו מספקים חוויות ואטרקציות ייחודיות שכדאי לבקר בהן. לכל פארק יש מאפיינים ורכיבות ייחודיות משלו שמבליטים אותם, אבל כולם מציעים בידור איכותי וכיף לכל המשפחה. המבקרים יכולים ליהנות מרכבות הרים מרגשות, מופעים סוחפים ובידור חי, מה שהופך את הטיול שלהם לצרפת להרפתקה בלתי נשכחת. אם אתם יותר טיפוסים של טבע כדאי לכם לחפש בגוגל אודות פארק שנקרא . Jardin d'Acclimatation שהוא פארק אהוב בפריז, הידוע בגנים המפוארים שלו ובפרויקט השיפוץ המתמשך כדי לשפר את הנכס. מקום מושלם כדי לערוך פיקניק ולרכב על סוסים, בין היתר.

 

מחשבות אחרונות בנושא

בצרפת יש מספר פארקי שעשועים מרהיבים המציעים טיולים מרתקים, אטרקציות ייחודיות ואפשרויות בילוי מדהימות. מדיסנילנד פריז הקלאסי ועד למופעים ההיסטוריים בפוי דו פו, יש משהו לכולם. Parc Astérix ו-Futuroscope הם גם יעדים פופולריים המציעים חוויות מרגשות ושפע של כיף משפחתי. בין אם אתה חובב רכבות הרים, חובב מופעים בקנה מידה גדול, או סתם מחפש יום של הרפתקאות, פארקי השעשועים האלה בצרפת בטוח ירשימו. אז אספו את החברים והמשפחה שלכם והתחילו לתכנן את ההרפתקה הבאה שלכם לאחד מהפארקים המדהימים האלה!